Menu

Jak dbać o klienta zamawiającego specjalistyczne narzędzia?

Kwiecień 11, 2013 - Wyposażenie

narzędzia ogrodniczeSprzedawcy rozwiązań takich, jak łuparki do drewna coraz częściej stają przed poważnym wyzwaniem. Nie można utrzymywać, że zapotrzebowanie na narzędzia tego typu spadło radykalnie, nie można jednak nie zgodzić się również z tym, że któryś z nich ma monopol na ich sprzedaż. Surowe, choć sprawiedliwe dla wszystkich, zasady gospodarki rynkowej wkroczyły i do tego sektora rynku, a klienci, których interesują łuparki do drewna nie zamierzają rezygnować z prawa do ich egzekwowania.
Nie oznacza to, oczywiście, że każda firma, która oferuje specjalistyczne narzędzia stoi przed groźbą bankructwa. Nie tylko nie mamy do czynienia z takim stanem rzeczy, ale również nie możemy zaprzeczyć temu, że w najbliższym czasie jego prawdopodobieństwo będzie nikłe. Nie oznacza to jednak spokoju, skupienie na sobie uwagi klientów wymaga bowiem zaangażowania znacznie poważniejszego niż te, z którym mieliśmy do czynienia do tej pory. Na pierwszy plan wysuwa się oczywiście troska o firmowy wizerunek zakładająca, że wszystkie narzędzia będą jednakowo solidne, a każdy klient traktowany z tym samym szacunkiem. Duże znaczenie ma jednak również dbałość o atrakcyjność cenową charakteryzującą narzędzia.

0.00 średnia ocena (0% wynik) - 0 głosów