Menu

Witaminy – suplementować, czy uzupełniać z diety?

Lipiec 23, 2018 - Zdrowie

Dbając o kondycję i aktywny tryb życia, zazwyczaj dochodzimy do momentu, w którym same treningi nie wystarczą nam, by robić progres – niezależnie, czy jest on wydolnościowy, siłowy, czy wytrzymałościowy. Zaczynamy wtedy zastanawiać się nad zbilansowaną dietą, która będzie stale wspierać rozwój – czy to jednak wystarczy? Zazwyczaj warto dołożyć do tego suplementy, zwłaszcza jeśli dieta ma wspierać redukcję tkanki tłuszczowej i dana osoba, posiada ujemny bilans kaloryczny!

W taki wypadkach doskonałym wyborem są produkty Solgar witaminy, które oferują pełen kompleks wspierający organizm! Oferta skierowana jest do wszystkich, więc niezależnie od ilości aktywności fizycznej i wieku, warto wybrać odpowiedni produkt i kompleks do swoich potrzeb. Jak się jednak dowiedzieć, że posiadamy niedobory witamin i minerałów, więc należy zainteresować się swoją zróżnicowaną dietą oraz dodatkową suplementacją?

Solgar witaminy – wybierz najlepsze dla siebie

Często można spotkać się z opiniami, że dodatkowe suplementy diety, są przeznaczone jedynie dla sportowców – jest to jedno z najbardziej mylnych podejść do tematu dodatkowych witamin, odżywek białkowych i zdrowych kwasów tłuszczowych. Owszem, każdy aktywny fizycznie człowiek, może posiadać większe zapotrzebowanie na takie produkty jak Solgar witaminy, jednak jest ono spowodowane wyższym zapotrzebowaniem kalorii, wzmożoną potliwością w czasie wysiłku i jeszcze wielu czynników, o których nie będziemy akurat dziś rozmawiać!

Potencjalny “Kowalski”, zazwyczaj posiada w swojej diecie zbyt małą ilość witamin i minerałów, ponieważ w większości przypadkach bazuje on stale na tych samych produktach – niestety, większość z nich jest mocno przetworzona. Przykładem może być klasyczny obiad, w którego skład wchodzi smażony kotlet w panierce i gotowane ziemniaki. O ile to drugie wpływa pozytywnie na organizm, ponieważ gotowane ziemniaki są bogate w minerały, posiadają wysoki indeks sytości i zaliczają się do grupy węglowodanów złożony, o tyle duża ilość oleju, mięso (zazwyczaj niskiej jakości) i panierka z bułki tartej już nie są odżywcze i jedynie dostarczają białko (którego w dalszym ciągu jest zbyt mało). Ratunkiem może być jedynie mizeria lub surówka, chociaż w dalszym ciągu warto posiłkować się świeżą papryką, marchewką i pomidorami, które zostaną jedynie pokrojone i przyprawione – bez obróbki cieplnej.

Im człowiek jest starszy, tym przyswaja gorzej mikroelementy, więc odwiedzając kategorię Solgar witaminy, można zauważyć ofertę skierowaną dla osób powyżej 50 roku życia.

0.00 średnia ocena (0% wynik) - 0 głosów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*