Menu

Źródła sukcesu antystresów reklamowych

27 lipca, 2013 - Hobby

Choć upominki reklamowe mają być, w swoim założeniu, jedynie dodatkiem do właściwego towaru lub usługi, nie wszyscy zleceniodawcy zgłaszający na nie zapotrzebowanie podchodzą z taką prostotą do zagadnień z nimi związanych. Niektóre prezenty mają więc sporą wartość materialną, a obdarowani nimi klienci często czują się niezręcznie nie wiedząc, czego właściwie oczekuje się od nich wręczając im tak wyrafinowany upominek. Trudno zatem dziwić się, że wiele firm stara się przywrócić gadżetom promocyjnym ich dawną lekkość i świeżość, dowodem na to, że cel ten jest możliwy do zrealizowania są zaś antystresy reklamowe.

Sama idea przyświecająca ich powstaniu jest niezwykle żartobliwa, pierwsze antystresy miały bowiem kształt zbliżony do tego, jaki posiada kobieca pierś. Ich twórcy prezentowali zatem antystresy reklamowe jako rozwiązanie, dzięki któremu spełnić może się marzenie każdego mężczyzny. Trudno bowiem nie zgodzić się z tym, że niejeden pan w czasie stresującej rozmowy telefonicznej zająłby się czymś znacznie przyjemniejszym niż nerwowe podgryzanie ołówka. Idea przypadła do gustu kolejnym klientom, antystresy reklamowe są więc dziś jednym z najpopularniejszych rodzajów gadżetów promocyjnych.

0.00 średnia ocena (0% wynik) - 0 głosów